……….

E ovako kolegice i kolege. Dugo vec kruze price kako nas fakultet nista ne organizuje za studente, kako ne putujemo nigdje, kako nemamo ekonomijade i slicno.

Pa sad kad konacno mi, tj. ASEF, nesto organizuje vi ne zelite doci. Mislim da je to jako bezobrazno. Ne zelim nikome nista da namecem ili da nesto kritikujem, al ljudi dragi mozete otici na vece medicinara, na vece Americkog univerziteta, al kad se radi o veceri ekonomista tu ne zelite doci, i izmisljate neke glupe razloge kako bi se opravdali.

Reci cu vam samo jednu cinjenicu, ja sam preuzela za nasu godinu 50 karti, i ocekujem da ce vas najmanje biti toliko i da cu te karte sutra prodati u suprotnom, mozete dobro zapamtiti dan kada je asef nesto organizovao, i kada ce nesto opet ovako organizovati. Mnogi ljudi su utrosili svoje slobodno vrijeme, propustili neke ispite, potrosili vlastiti novac da bi ovo organizovali a da bi na kraju sve bilo svima super i da bi se druzili, a VI NE ZELITE DOCI!!!

p.s. znate doci u kancelariju asefa kada imate problema da odredjenim profesorima, kada ne mozete dobit potpis ili ne mozete poloziti ispit, znate mene zvati u kasne sate i pitati za neke rezultate, skripte itd. itd. a kada se nekako treba oduziti asef-u i pruziti im ruku podrske i cestitati na dobrom projektu, e to ne mozete… interesantno…

Dobro se zapitajte zasto ja ovo pisem, i shvatit cete da sve ovo ima smisla!!

Veliki pozdrav i vidimo se uskoro na predavanjima !!!

Selmica

10 komentara

  1. poštovanje…
    ovdje Denis Talović predsjednik ASEF – a. U potpunosti je Selma u pravu.
    Molim Vas sve kao dobre prijatelje i mene i svog Fakulteta da podržite sve ove projekte,pa tako i ovaj parti kao naš početak. Jer bez vas i vaše podrške sve ovo što želimo uraditi nebi imalo,i neće imati smisla.

  2. prvi puta od kad postoji Ekonomija u Tuzli,studenti imaju svoju veče, i vaša podrška i odziv je nula…
    pitam Vas ZAŠTO????
    Zašto neznate cijeniti rad ljudi koji Vam žele donijeti nešto dobro, nešto novo, da sutra i Vi imate čime da se ponosite na fakultetu.
    Hvala…….denis talović predsjednik

  3. gost_2362

    prije sve ovo nije vrijedjanje nego samo cinjena… ja sam danas razgovarala sa mnogo kolegica i kolega koji su rekli da nece doci, i zbog toga je sve ovo… jer sam u jednu ruku, moram priznati, malo i razocarana, nisam se nadala ovakvom odzivu, ili bolje da kazem neodzivu studenata..

    naravno svaka cast izuzetcima, koji su svoje dolaske potvrdili, a i onima koji ce doci …

Komentariši