01.12.2008.

Najnovije informacije  ticu se ispita iz Makorekonomije.  Ispit za L1 je u ponedeljak, 15.12.2008. u 11.15 h, takodje u vrijeme predavanja. Danas su kolegice pitale da se odgodi ispit za L2, medjutim to profesor nije dozvolio. Najbitnije je da naglasim da se ispit sprema iz one skripte koju je prof posala na mail, tj. ova skripta koja se nalazi na postu ispod.

Na ispitu ce biti 6 pitanja plus esej. Esej vazi kao bonus pitanje, tj. na isti princip kao i na uvodu u ekonomiju. U eseju cemo pisati sve ono smo mi mislimo o nekoj temi, tako da nam je pruzena potpuna sloboda izrazavanja :D.

STO SE TICE ISPITA ZA L2 JA ZAISTA NE ZNAM STA SE DOLE DESAVA! Danas je prof na predavanju L1 rekao da ce u srijedu biti ispit za L2, medjutim kasnije mi je kolegica Majda rekla kako je prof ipak odgodio taj ispit za sedmicu u kojoj radi i L1. A da sve ovo bude jos gluplje i ne definisano, pred sami pocetak vjezbi iz tranzicije jedna kolegica mi je prisla i rekla kako je upravo tad isla kod prof i kako je on rekao da je ispit sad u srijedu 03.12.2008. ZATO KOLEGICE I KOLEGE SUTRA POKUSAJTE PRONACI PROF KADRIJU I PROVJERITE SVE TO, DA NE BI BILI OSTECENI!!! SRETNO 😀

14 komentara

  1. hwala mirza puno…

    a ljudi to sto se tice makro danas je bas nastala drama.prvo je u vrijeme predavanja rekao edini mehinovic iz L2 da nece odgoditi ispit, pa je onda Majdi kasnije rekao da se kao L2 prilagodili L1 i da ce imati iste sedmice ispit.da bi na kraju svega jedna kolegica meni prisla oko 5 h i rekla kako je upravo bila kod kadrije i da je on rekao da je ispit sad u srijedu 03.12.2008. u vrijeme predavanja..

    jbg moj vam je savjet da ucite i da sutra odete kod profe da to detaljno utvrdite.. nema vam drugog rjesenja.. nikoga ne slusajte nego pravo njemu u kancelariju…

    fakat ne znam vise sta da vam kazem, osim SRETNO!!!!!!

  2. evo vam i zvanicna informacija da je ispit sljedece secmice. ja juce poslala mail prof. da ga pitam i evo odgovorio:

    ” Uvazene kolege,

    Buduci da je jedna grupa sa vase linije dolazila jutros
    kod mene i zamolila da odgodimo kolokvijalni ispit iz
    makroekonomija I, to sam im to i obecao, te ce ispit prvi
    dan kada budemo imali sljedece predavanje.

    Uz zelje da ispit sto bolje pripremite, primite moje
    pozdrave,
    Prof Hodzic ”
    kraaalj 😀

Komentariši